code atas


Rasa Macam Nak Period

Then masa tu rasa x selesa guna menstrual cup tu mcm rahim ke bawah rasanya tapi aku wat bodo je la kan pastu keputihan da keluar macam biasa da xde campur coklat or. Celop pisang kat tepung pastu goreng.


Me Time Suami Gracing Period Untuk Bertenang 2 Period Individuality

Saya macam hari tu jugak sebab tak boleh tunggu saya terus beli clear blue digital tapi tak sangka nak lekat sebab baru nak masuk 3 bulan saya gugur.

. At the same time aku rasa penat giler sakit badan. Major Depressive Disorder Penyakit Kemurungan Major Ini adalah tahap yang paling bahaya yang membawa pesakit kepada kecenderungan untuk membunuh diri. Mood aku boleh tiba-tiba drop tanpa sebab and aku akan rasa nak nangis.

Mengandung dan menopause merupakan 2 sebab yang period memang tak akan datang dalam jangka masa yang lama. Normal ke sakit bawah perut macam senggu. Bancuh sampai agak-agak cair sesuai sebagai tepung.

Sudah beberapa hari badan anda rasa tidak selesa. Haaaa aku mulanya hampir nak cancel pergi event sebab rasa nak demam ditambah pulak dengan menstrual pain memang nak pitam rasa. Senggugut week 6 normal ke week6 ni masih rasa senggugut mcm period.

Penyakit-penyakit seperti endometriosis boleh menyebabkan komplikasi yang serius seperti ketidaksuburan jika tidak dirawat dengan. Jadi bila rasa nak makan sotong goreng rangup terpaksalah makan di kedai. Rasa macam nak period Hai.

Tapi Allah bagi saya rasa sekejap. It doesnt matter if aku period ataupun tak. Saya pregnant baru je 8 weeks.


Pin Page


Pin Page


Me Time Suami Gracing Period Untuk Bertenang 3 Period


Suci Menstrual Cup


Sabun Kepit Brunei Official Photos Facebook


Pin Page

You have just read the article entitled Rasa Macam Nak Period. You can also bookmark this page with the URL : https://brooklynnecsloan.blogspot.com/2022/08/rasa-macam-nak-period.html

0 Response to "Rasa Macam Nak Period"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel